Apa kata Ribeiro tentang Neymar?
Pemain bola sepak Brazil itu masih berazam untuk memenangi Liga Juara-Juara di PSG dan tidak akan berhasrat untuk keluar dari kelab Ligue 1 sehingga gol itu dicapai, dakwa bekas ejen pemain itu Wagner Ribeiro. Pemain kelas berat Perancis yang berbelanja besar, yang menjadikan pemain bola sepak Brazil itu sebagai pemain termahal di planet ini apabila mereka menariknya keluar dari Barcelona dengan harga €222 juta pada 2017, bersedia untuk mendengar tawaran musim panas ini untuk bintang global itu. Mereka bagaimanapun telah mengikat penyerang itu dengan kontrak sehingga 2025 dan pemain misteri itu diberitahu untuk kekal sehingga dia boleh membantu menyerahkan mahkota benua bersejarah itu kepada Parc des Princes.

Apabila soalan ini diajukan kepada bekas ejen Neymar, lelaki yang kini lebih menceburi bidang pemasaran berbanding perwakilan pemain berkata pemain Brazil itu mempunyai impian untuk menjadi juara Liga Juara-Juara bersama Paris Saint-Germain. Menurut Wagner Ribeiro, di sebalik semua khabar angin mengenai kemungkinan keluar, Neymar sangat bermotivasi dan tidak akan berhenti sehingga dia mencapai ini.

Ditanya sama ada dia menyukai projek Paris Saint-Germain, Wagner Ribeiro menambah bahawa sudah tentu. Setiap tahun yang berlalu Al-Khelaifi meningkatkan pasukan dalam setiap cara yang mungkin. Ribeiro berkata mereka baru sahaja menyiapkan pusat latihan yang akan menjadi salah satu yang terbaik. Dan kini dia mahu mempunyai pemain Perancis terbaik di Paris Saint-Germain.

Ribeiro bercakap tentang pemain bola sepak Brazil yang lain
Berada dekat dengan pemain Brazil itu, Wagner terus memerhatikan semua pemain Brazil yang bermain di kancah elit di Eropah. Pemain bola sepak Brazil, Vinicius Jr adalah antara mereka yang menikmati kempen 2021-22 yang terbukti ketika dia membantu Real Madrid merangkul kejuaraan Liga sebelum menjaringkan gol kemenangan dalam final Liga Juara-Juara dan perkembangan pemain berusia 21 tahun itu tidak mengejutkan Wagner. Wagner Ribeiro menambah bahawa Vinicius tidak mengejutkannya. Cuma Vinicius sudah matang.

Menurut Ribeiro, Vinicius gembira di Real Madrid dan bermain tanpa tekanan, menunjukkan semua kualitinya dan membuat banyak fantasi berlaku dengan bola. Memberi tekanan sama ada salah satu prospek paling hangat dalam bola sepak dunia membuat keputusan yang tepat dalam menandatangani kontrak baharu di Santiago Bernabéu, Wanger menambah bahawa sudah tentu. Adalah baik untuk dia memperbaharui dengan Real Madrid, kerana ini adalah kelab yang sentiasa mempercayai bola sepaknya. Ribeiro juga berkata bahawa Florentino Perez berhak mendapat penghormatan besar kerana dia mempercayainya sejak saat pertama.