SHARE

Real Madrid dalam proses mengembangkan projek perpindahan, yang dianggarkan bernilai 500 juta Euro.

Projek perpindahan Real Madrid, dianggarkan bernilai 500 juta Euro

Fokus utama Real Madrid buat masa ini adalah untuk mendapatkan Kylian Mbappe, dan kemudian Erling Harlaand.

Turut dilaporkan, Florentino Perez menaruh harapan tinggi ke atas Vinicius Jr. Perez dikatakan tidak akan melepaskan pemain ini. Dijangka kedudukan penyerang tidak akan berubah.

Tetapi Real ingin mengukuhkan kedudukan pertengahan dan membuat perancangan untuk mendapatkan beberapa pemain dalam masa dua tahun. Isu mendapatkan Pogba masih relevan. Begitu juga perpindahan Van de Beek dan kepulangan Odegaard,

Dalam pada itu, Real aktif ingin menggantikan Sergio Ramos. Jadi, menjelang 2022, Perez akan cuba mendapatkan pemain berkaliber untuk barisan pertahanan. Matthijs de Ligt adalah pemain utama untuk kedudukan ini.

Bukan sahaja barisan pemain Real Madrid dirombak, malah Stadium Santiago Bernabeu kini sedang melalui pembinaan semula dan dengan infrastruktur yang dinaik taraf sepenuhnya.

Menurut media Sepanyol, menerusi langkah-langkah ini, Florentino Perez mengukuhkan kedudukannya sebagai Presiden Blancos selama beberapa tahun lagi.

Florentino tidak berputus asa untuk mendapatkan Neymar

Akhbar “Sport” melaporkan, Real Madrid masih belum berputus asa untuk mendapatkan Neymar pada musim panas depan.

Mendapatkan khidmat pemain dari Brazil itu adalah cita-cita Perez yang sehingga kini tidak kesampaian. Real mula berminat untuk mendapatkan Neymar sejak khabar angin menular bahawa beliau akan bermain untuk Barcelona.

Sekarang satu-satunya faktor penghalang adalah usianya. Tetapi harga untuk mendapatkan Neymar juga semakin menurun