Apa kata Roberto Firmino?
Pemain bola sepak Brazil itu mendapati dirinya menerima jeritan bergaya dari Jurgen Klopp semasa berada di Bundesliga, dengan pesaing menyedari sepenuhnya bahawa mereka sedang diperhatikan oleh ketua jurulatih. Roberto, bagaimanapun, menikmati setiap minit berada di bahagian lain bahagian ini, bermain di bawah bos Liga Juara-Juara dan Liga Perdana di Anfield.

Bintang Liverpool Roberto Firmino berkata mengenai telatah sebelum perlawanan Jurgen Klopp bahawa setiap kali mereka menentang Dortmund, Klopp biasanya akan berada di tengah-tengah babak, memerhatikan pemain lawan memanaskan badan. Menurut Roberto Firmino, dia akan memandangnya dan berfikir, “Apa yang berlaku, adakah dia cuba menakut-nakutkan kita?” Firmino mendapati ia menarik dan ia sentiasa hebat untuk bermain menentang pasukan Dortmund itu.

Memiliki dia bersama mereka hari ini adalah menakjubkan. Klopp tidak pernah berhenti memberi nasihat kepadanya. Jurgen untuk Roberto ialah seorang bapa yang besar di Liverpool. Roberto Firmino berkata dia sangat bersyukur bermain di bawah dan dilatih oleh seorang pemimpin yang hebat. Firmino bersyukur atas segala yang dipelajarinya. Menurut Roberto, dia akan sentiasa berterima kasih atas segala yang telah dilakukan untuknya dan juga untuk kelab.

Sedikit tentang Roberto Firmino
Pemain Brazil itu telah memasuki tahun terakhir kontraknya dengan The Reds, yang bermakna dia akan menjadi ejen bebas pada 2023 jika lanjutan tidak dipersetujui, tetapi kempen semasa telah menyaksikan dia mencapai 100 gol untuk kelab sambil mendapat tempat dalam skuad Skuad Brazil untuk Piala Dunia 2022 kekal sebagai rebutan.

Apa yang seterusnya untuk The Reds?
Liverpool telah menyaksikan dua perlawanan Liga Perdana dijadualkan semula sejak kematian Ratu Elizabeth II dan tidak akan kembali ke aksi domestik sehingga tuan rumah menentang Brighton pada 1 Oktober.