Apa kata Sadio Mane?
Pemain bola sepak Senegal itu telah mengisytiharkan dirinya peminat nombor satu The Reds selama-lamanya selepas dia mengesahkan perpindahannya ke Bayern Munich minggu ini. Mane membuat promosi €41 juta kepada juara Bundesliga itu, menutup tirai selama enam tahun dengan pemain berwajaran tinggi PL Klopp. Sadio akan meninggalkan Anfield sebagai salah seorang rekrut luar negara yang paling terkenal di kelab itu – dan walaupun dia tidak lagi bersama Liverpool, penyerang itu menegaskan mereka akan kekal dekat di hatinya, dengan rancangannya untuk menyokong mereka sekarang dia sudah tiada.

Pemain Senegal itu, dalam perutusan perpisahannya di laman web kelab, berkata bahawa selepas setiap perlawanan di Munich dia akan datang ke bilik persalinan dan menonton The Reds, pastinya, kerana dia akan menjadi peminat nombor satu Liverpool selama-lamanya. Menurut Sadio Mane, dia hanya mahu memberitahu mereka nasib baik dan dia menonton mereka. Sudah pasti mereka akan menjadi lebih baik, kerana Mane mengenali anak-anak lelaki: pemain hebat, bakat hebat, kematangan dan sikap yang hebat, jadi sudah tentu The Reds akan sentiasa kekal lebih baik, pastinya.

Sadio Mane berkata dia masih mempunyai rumahnya di Liverpool dan segala-galanya jadi sudah tentu dia akan kembali dan dia ingin kembali ke Anfield suatu hari nanti untuk bertanya khabar dan menonton pasukan merah bermain kerana baginya dia akan menjadi peminat nombor satu Liverpool – selepas penyokong!

Sadio bercakap tentang pemain Liverpool
Di tempat lain, Sadio memberi penghormatan kepada rakan penyerang Salah dan Firmino, yang dengannya dia membantu The Reds mencapai kejayaan besar di dalam dan luar negara, termasuk dalam PL, Liga Juara-Juara dan Piala Dunia Kelab – dan menambah bahawa Liverpool masih akan berkembang walaupun dengannya. pemergian. Sadio Mane menambah bahawa Mo dan Bobby adalah pemain sedemikian!. Mane berkata bahawa bermain bersama pemain hebat ini memudahkannya. Pemain Senegal itu menganggap dia hanya menyokongnya dan terutamanya Bobby yang sentiasa jatuh dan memberi ruang untuknya dan Salah, dia fikir ia adalah sesuatu yang luar biasa.

Menurut Sadio, The Reds masih mempunyai pemain yang hebat, dan mereka kini mempunyai Luis Diaz dan Diogo Jota. Tidak mengapa, ia adalah kelab terbaik di dunia jadi Mane mendoakan yang terbaik untuk mereka, tetapi baginya bola sepak sentiasa mengenai dedikasi dan bekerja dengan sungguh-sungguh. Ia adalah sesuatu yang dia percayai dan pemain-pemain ini telah melakukannya dan sedang melakukannya supaya dia fikir ia akan sentiasa berfungsi dengan baik untuk mereka.