Bagaimana semuanya?
Bintang Portugal Cristiano Ronaldo, 37, yang terus mara ke Old Trafford pada kempen 2022-23, menyatakan dengan jelas semasa jendela perpindahan terbaru bahawa dia mahu pergi. Kembali ke Itali untuk bekas bintang Bianconeri itu telah diduga, dengan perpindahan ke Rom yang akan menyaksikan Cristiano Ronaldo bersatu semula dengan bekas pengurus Real Madrid, Jose Mourinho dicadangkan tetapi tiada pertukaran seperti itu pernah berlaku.

Apa yang Pinto katakan tentang Cristiano Ronaldo?
Pengarah bola sepak Pinto berkata pada Sidang Kemuncak Thinking Football di Portugal bahawa salah satu perkara yang menjengkelkan dia tentang Itali ialah mereka terus bercakap mengenai pasaran perpindahan. Menurut Tiago Pinto, kebenarannya ialah Cristiano Ronaldo tidak pernah mungkin. Tiago berkata khabar angin itu tidak berasas, tetapi di Itali terdapat tiga pemain berbeza yang dikaitkan dengan kelab mereka setiap hari. Menurut bekas pemain itu, dia memahami bahawa adalah lumrah untuk mengaitkan mereka, kerana dia dan Jose Mourinho kedua-duanya adalah Portugis, dan Ronaldo juga, tetapi, seperti yang telah dikatakan oleh Pinto, tidak pernah ada apa-apa bahan dalam dirinya.

Sedikit tentang topik tersebut
Potensi tempat kehilangan pemain Portugal, Cristiano Ronaldo terus menjadi spekulasi ketika ini, dengan penyerang itu membakar banyak jambatan di Manchester semasa temu bual meledak yang menyaksikan pemain berusia 37 tahun itu mengkritik tokoh terkenal dari masa lalu dan sekarang Man Utd.

Pemain antarabangsa Portugal itu memasuki tahun terakhir kontraknya di Old Trafford, jadi harus berada dalam agensi bebas pada musim panas akan datang tanpa mengira, tetapi kelab baharu boleh ditemui sebelum itu apabila persoalan dibangkitkan sama ada Cristiano Ronaldo menjadi tuan rumah dalam penampilan terakhirnya untuk Perdana Inggeris Liga heavyweight.